• Hur beställer man produkter via er sida?

Man beställer våra produkter via hemsidan och vi har samarbete med Klarna och Stripe som sköter all betalningshantering. Klicka på ”Lägg i varukorg” under de produkter du vill köpa. Fortsätt sedan till kassasidan. Fyll i dina uppgifter. Bekräfta köp för att slutföra din beställning.

  • Jag vill ändra i min varukorg men kommer inte åt den

Ibland kan det vara problem med vissa webbläsare att gå in direkt på varukorgen för att redigera. Prova då att klicka på köp under en produkt och välj sedan visa varukorgen. Då kan man redigera antal eller ta bort med krysset.

  • Varför är militära konserver dyrare än vanliga konserver?

Våra konserver har en väldigt hög kvalitet och lång hållbarhet, bäst före datum är ofta över 11 år men sista förbrukningsdag är ca 50 år. Dessa burkar kostar betydligt mer att framställa än vanliga konserver. 

Konserver med några års hållbarhet glöms bort och man brukar få kassera dem vart efter. Det blir oftast mycket dyrare i längden.

Om det blir en Pandemi eller någon annan krissituation vill man inte heller behöva stå i köer i matvarubutiker och hoppas att det finns något kvar.

  • Om du inte får svar vid beställning eller via mailformuläret.

Det är vanligt att fel mailadress har angetts vid beställning eller vid en fråga via formuläret. Kontrollera även er skräpmail då det ibland kan hända att svaren hamnar där.

  • Svar på frågor under diverse annonser?

Har du frågor angående t.ex. våra produkter, transporter, rabatter, mm, ber vi er mejla vår kundtjänst på info@lagerpriser.se. Kika gärna på FAQ eller på vår e-handelssida, då de flesta svar redan står att finna där. Ibland vill man gärna ställa frågor under våra annonser på sociala medier, t.ex. Facebook. Vi hinner dock tyvärr inte att att återkoppla till var och en i annonser då vår kundtjänst endast jobbar via mejl.

  • Har du fått en kampanjkod?

Klicka på knappen ”lägg i varukorg” på den eller de produkter du vill köpa. Klicka sedan på varukorgen. Klicka därefter på knappen ”kassa”. Allra högst upp i kassan finns en information om att ange rabattkod. Klicka på den. Skriv därefter in koden och klicka på ”använd rabattkod”. Rabatten dras då av.

  • Min beställning har inte dykt upp.

Vi får i vissa undantagsfall räkna med längre leveranstider, t.ex. vid helgdagar, då PostNord har svårt att hinna med. Lagerpriser skickar dock som vanligt beställningar gjorda måndag till torsdag, innan kl. 11.00, samma dag. Har beställningen inte kommit inom 10 arbetsdagar ber vi er maila oss så vi kan åtgärda detta. Din försändelse är spårbar. För att följa din försändelse kan du klicka på länken i mailet vi skickar till dig om att din beställning är slutförd.